Terza settimana di Roma

Idag efter skolan gick jag och några klasskompisar till ett ställe i San Lorenzo i Rom och spelade barnspel på italienska. Det var jättekul, fast min öl var äcklig. Man kan väl inte få allt antar jag. Sedan åkte jag och Gabriel hem ganska tidigt och gjorde vår läxa till imorgon.

Imorgon ska vi åka till ett stort shoppingcenter utanför Rom. Det är bra, jag behöver en ny väska och ett par till skor. Dessutom måste vi köpa Halloweenkostymer, för på söndag är det Halloweenfest på skolan och då måste man ha mask på sig. Jag har ingen aning om vad jag vill vara, men jag får kanske inspiration imorgon.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Terza settimana di Roma

  1. carina=c

    Kul med Halloweenfest! Kan du inte vara ett sådant gulligt monster som Isak en gång i London???

  2. Soffsoff

    anno. du skriver aldrig på fejsbook! uppdatera dig mera jag vill veta!! =) puss

  3. maria

    aaannnaaaa. uppdatera mera! kikar in här varje dag med hopp om en liten, liten uppdatering. Jag saknar dig!!

  4. carina=c

    Uppdatera!!!!!

Kommentera

