Put you body next to mine

Imorgon åker Severin hem till Frankrike igen. Det känns så sorgligt, hon är så himla bra. Men hon lovade att hon ska komma hit till Nyår, så att vi alla kan fira insieme! Det är tråkigt att alla man lär känna här och tycker om bara är här en kortare period… Men å andra sidan har jag numera vänner i New York, Spanien, Frankrike, Tyskland, Kroatien, Australien och så vidare.

På torsdag åker jag och Gabriel till Bologna för lite minisemester. Tydligen hade det snöat i Florens igår, så jag måste verkligen köpa vinterkläder. Här i Rom kan man fortfarande gå i svensk sommarjacka utan problem. Minusgrader i norra Italien och 23 grader på Sicilien. Jag vill åka till Sicilien på semester i sommar, verkar vara lite som Italiens Gotland, fast i Medelhavet och varmt på riktigt.

Snart är det jul och här fattar dom inte att det inte är jul om man inte har pepparkakor, ljus, varma drycker, svenskt julgodis och adventsljusstakar! Dumbombar. Därför ska jag och Gabriel åka till Ikea imorgon och visa var skåpet ska stå.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

